1. Παρακολουθώ το βίντεο για να μάθω τι έγινε 1η Μάη 1886:
· Βίντεο
2. Διαβάζω το κείμενο:
3. Κάνω το κουίζ για να μάθω:
4. Παίζω ένα παιχνίδι:
5. Κάνω στο τετράδιο:
· Γράφω ένα κείμενο για την αφίσα (εικόνα), με δικό μου τίτλο. Οι παρακάτω ερωτήσεις θα σε βοηθήσουν.
Ποιοι είναι αυτοί στη διπλανή εικόνα;
Γιατί έχουν δεμένο τον δείκτη του ρολογιού;
Τι θέλουν να δείξουν;
· Οι εργάτες του Σικάγο κέρδισαν το 8ωρο. Παρακολούθησε το παρακάτω βίντεο Together we are strong και βρες τον λόγο για τον οποίο τα κατάφεραν οι εργάτες.
6. Φτιάχνω μια αφίσα:
Τελευταία με τον κορονοϊό, οι εργαζόμενοι στον χώρο της υγείας δουλεύουν και θα συνεχίσουν να δουλεύουν πολλές ώρες και να κουράζονται πολύ, γιατί είναι λίγοι, να βρίσκονται σε κοντινή απόσταση με πολλούς αρρώστους και να κινδυνεύουν να κολλήσουν κορονοϊό. Αν όλοι αυτοί αποφάσιζαν να ενωθούν και να κάνουν μια απεργία για να διεκδικήσουν κάτι, τι θα ζητούσαν και τι αφίσα θα ζωγράφιζαν;
· Σκέψου, ρώτα, μάθε και ζωγράφισε την αφίσα τους.
7. Τελικά, τι είναι Πρωτομαγιά; Ας ακούσουμε ένα τραγούδι:
ü Τραγουδιστής: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
ü Στιχουργός-Συνθέτης: Θωμάς Μπακαλάκος
ü Είδος μουσικής: ελληνικό Ροκ
ü Έτος κυκλοφορίας: 1980
Ευαγγελίδης Θοδωρής
καθηγητής Πληροφορικής